Irány Bulgária!

Ha szeretnéd tudni, hogy hogyan töltheted Bulgáriában életed egyik legélvezetesebb és leghangulatosabb nyarát, akkor jó helyen jársz. Tudj meg értékes és érdekes információkat Bulgáriáról!
www.iranybulgaria.com

Az infókat szállítja

pazsin (Rónai András): félig bolgár vagyok, emiatt szinte az összes nyaramat Bulgáriában töltöttem. Sokat láttam és sokat tapasztaltam.

Partnereink

Mindent Bulgáriáról!

Lezárták az alagutat Dupnicánál

2008.07.17. 01:50 - pazsin

Címkék: utazás bulgária alagút dupnica

Amennyiben az igen forgalmas E79-es utat használnád a napokban, akkor ne érjen váratlanul, hogy a forgalmat leterelték Dupnica városába.

A munkálatok július 15-én kezdődtek, miután több autós is repedésekről számolt be. A szakemberek szerint összeomlástól nem kell tartani.

A forgalmat a második alagútba terelik át, és ezen a szakaszon ideiglenesen kétirányú lesz az autós forgalom. A munkálatok körülbelül ősszel fejeződnek be.

Itt megtekintheted, hogy hol van pontosan az alagút.

Forrás: Sofia Echo

A bejegyzés trackback címe:

https://iranybulgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr56571941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása