Irány Bulgária!

Ha szeretnéd tudni, hogy hogyan töltheted Bulgáriában életed egyik legélvezetesebb és leghangulatosabb nyarát, akkor jó helyen jársz. Tudj meg értékes és érdekes információkat Bulgáriáról!
www.iranybulgaria.com

Az infókat szállítja

pazsin (Rónai András): félig bolgár vagyok, emiatt szinte az összes nyaramat Bulgáriában töltöttem. Sokat láttam és sokat tapasztaltam.

Partnereink

Mindent Bulgáriáról!

Az Irány Bulgária folytatódik...

2011.07.18. 18:30 - pazsin

Címkék: bulgária nyaralás információ

Tudom, hogy nagyon eltűntem 2011-ben... 

Az a helyzet, hogy amikor elkezdtem felépíteni az Irány Bulgáriát, akkor nem gondoltam volna azt, hogy ekkora lesz az érdeklődés a téma iránt. Egyre több kérdés, hozzászólás, és levél érkezett az elmúlt 3 év során, melyekre az idő előrehaladtával sajnos nem sikerült maradéktalanul válaszolnom...

Amiért így utólag elnézést szeretnék kérni. Néha annyi levelet kapok, hogy azok megválaszolása napi több órát igényelne. Az Irány Bulgáriát teljes mértékben a szabadidőmben csinálom, amiből sajnos az utóbbi 1 évben nem volt túl sok. Ráadásul ezt a kevés időt is úgy kellett beosztanom, hogy mindenre maradjon időm.

Úgy látszik, hogy a magyar emberek éheznek minden olyan információra a bolgár tengerparttal kapcsolatban, amely segít nekik felejthetetlenné tenni a vakációt. Nekem az a szándékom, hogy a jövőben is segítsek mindenkinek.

Éppen ezért az elmúlt 3 év tapasztalata alapján teljesen át szeretném alakítani a blogot, és a legfontosabb változtatás az lesz, hogy folyamatosan naprakész információval fogom ellátni a Bulgária iránt érdeklődőket. Az átalakításról augusztusban fogok tájékoztatni mindenkit, és egy nagy bejelentéssel készülök majd.

Továbbra is szívesen várom a kérdéseket az info(kukac)iranybulgaria.com email címre, amelyekre igyekszem minél előbb válaszolni!

Ha szeretnéd tudni, hogy hogyan töltheted Bulgáriában életed egyik legélvezetesebb és leghangulatosabb nyarát, akkor jó helyen jársz. Tudj meg értékes és érdekes információkat Bulgáriáról! www.iranybulgaria.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iranybulgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr183077718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása